Driving left, right, left, right ....... left, left.....

23 april 2015 - Melbourne, Australië

DSC06142- RijlesTer voorbereiding op onze reis naar Yarrawonga morgen, waar Mary Boek ( schoolvriendin van Truus indertijd) woont, heeft Peter vandaag een twee uur durende rijles geregeld. Dat links rijden is wel even wennen! Fingers crossed and hope for  the best. Het is maar 300 km.

Aan het eind van de rijles werd Truus opgehaald bij het hotel en zijn we, met Peer aan het stuur, naar de Victoria Market gereden. Een gigantisch grote markt en leuk om een keer gezien te hebben.

Vandaar zijn we met een open toeristen bus door Melbourne gereden en onderweg allerlei bezienswaardigheden kunnen bekijken. Lekker even "De Toerist"  uithangen.

Uit de reacties lezen we enige bezorgdheid over de hevige storm die Sydney getroffen heeft. Dat is hier hot news  en  dagelijks zien we updates op de tv. Zelfs voor Australië is dit een ramp van ongekende omvang. Wij doen pas 4 mei Sydney aan. Gezien het feit dat de weersomstandigheden zich nu al aan het verbeteren zijn, zal het tegen de tijd dat wij daar aankomen wel te doen zijn. We gaan er wel vanuit dat we er nog wel het een en ander van zullen terugzien. Als we zelf gaan twijfelen gaan we op tijd contact opnemen met onze reisagent. Voorlopig dus geen reden tot bezorgdheid.

1. Henk:
    23 april 2015
    Driving just 'Left' will do!!!!
  2. Minke:
    23 april 2015
    Spannend man links rijden! Super goed! Veel plezier bij je oude schoolvriendin, meer dan 50 jaar geleden, hoe bijzonder!
  3. Jan van der Elsen:
    23 april 2015
    Doen wij al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren dat links rijden! ;-)
  4. Marian:
    23 april 2015
    Mary associeer ik met ' toffee-apples' ; van een of andere schoolactie toen. Na 't slechte (suikerzoete laag) het gezonde (appel) ; dan wil een kind wel an-apple-a-day.
  5. Aty:
    23 april 2015
    Wat geweldig Truus dat je je oude schoolvriendin na zoveel jaren weer gaat ontmoeten!! Mooi dat ze is opgespoord.
    Genieten jullie er maar van.
  6. Rozan:
    23 april 2015
    Wow, wat een spannende dingen heb je al gedaan pap! Links rijden en in een glazen lift staan.. Na het parachute springen durf jij alles aan geloof ik! En hoe voelt t voor jou mam, zo terug naar Australie? Komen er al wat herinneringen boven van vroeger? Geniet ze daar! xxx
  7. Hermien:
    23 april 2015
    Veels succes met links rijden lijkt me erg lastig en veel plezier bij je vriendin