20150506_ Circulair Quay

6 mei 2015 - Sydney, Australië

Voorafgaand aan het concert In het Opera House zijn we eerst even kreeft en kangoeroe gaan eten met uitzicht op de haven die tijdens het ondergaan van de zon omgetoverd werd in een zee van licht door de omringende gebouwen.

20150506_ Circulair  Quay

Deze foto werd gemaakt op 6 mei 2015 in Sydney, Australië met een Samsung SM-G900F.

1. Marian:
    6 mei 2015
    en toevallig ook een vorkje geprikt met Captain Harry Wales die nu ook in Sydney is voor een royal training exercise ?? LOL
    Het concert zag ik omschreven als " MASSive experience "
    Wat ik op de box heb gezien, jaren geleden op Night of the proms van de BBC, was al een swingende ervaring. [Staat zelfs nog op You tube .]
    Hoe deze dag nog te toppen ??
  2. Thérèse:
    6 mei 2015
    Ik geniet toch zo van jullie! Nú zie ik tenminste wat je met die ene omgevallen kangoeroe van die golfbaan-foto hebt gedaan!! Was die lekker ,Truus??!! Jullie beetje meer wind,ik waai hier vandaag zowat van m'n balkon. Heel veel verder genieten toegewenst!
    Thérèse.
  3. Reginald:
    6 mei 2015
    Wauw!! Wat een mooi verhaal wat een schitterende dag omschrijft. Wat een lef op zo'n hoogte op een glazen plaat. Maarja een bungee jump schrikt zelfs niet af. Truus die kangeroe eet Peter met kreeft langzaam begint mijn jaloezie te stijgen ;) Wat een mensen ook in dat bekende opera house. Echt heel leuk om zo te lezen. Geniet er van schoonpa en ma. Op naar de volgende dag vol avontuur en belevenissen. Enjoy aussies!! Groet Reg
  4. Hermien:
    7 mei 2015
    weer een fantastische ervaring zeg! leuk om te horen dat jullie het zo geweledig naat jullie zin hebben en mooie dingen meemaken