Reis volgen op kaart

10 april 2015

Zodra we in Australië aankomen, zullen we de eerste twee delen van de reis op de "kaart", Amsterdam-Hongkong en Hongkong-Melbourne, verwijderen, zodat alleen nog onze reis in Australië zelf te zien zal zijn. We proberen dan elke dag even aan te geven welke grotere plaatsen we hebben aangedaan.

Als er langer dan een week hier geen mutaties plaatsvinden dan is of onze tablet gestolen of jullie moeten ons hier komen zoeken.

1. Marij reijnders:
    10 april 2015
    De Message geeft een errormelding. Weet je er al van? we kunnen er dus niet bij.
    En komen zoeken..... in Australie? Ik niet, maar er zijn nog genoeg broers en zussen die dat wel doen, toch?! gr.
  2. Agnes:
    11 april 2015
    We gaan Jullie volgen. Maar opzoeken in Australie? Alleen als je ons aangeeft waar we moeten zoeken, maar ja....... dat was net het probleem dan, toch?
    we krijgen zo al wel het idee dat we een beetje meereizen!
  3. Marian:
    12 april 2015
    ja , bij Ayers Rock willen ze nog wel eens verdwijnen..
    met een grote boog omheen maar ?
    ;-)) Marian
  4. Opa en Henriëtte:
    14 april 2015
    Ben en ik wensen jullie nú al een goede vlucht en een meér dan fantastisch verblijf in Australië! Wat zal er veel door jou heen gaan, Truus! Misschien heb je nog veel herinneringen van destijds?
    Omdat wij zelf ook overwegen om in het najaar naar Down Under te gaan, is jullie rondreis voor ons extra interessant. We zullen jullie blog dus met héél veel interesse lezen!
    Geniet maar met volle teugen, en we zien jullie bericht graag tegemoet! Hartelijke groeten van ons!!
  5. Opa en Henriëtte:
    19 april 2015
    Hoi,
    Jullie zitten als het goed is, nu in de lucht. Ben je klaar voor het lange stilzitten? Zal niet altijd meevallen. Oké maar dan heb je straks ook wat........Gewoon nergens aan denken en straks lekker genieten. Ben reuze benieuwd! Goede vlucht.
  6. Joos van Dooremalen:
    20 april 2015
    Lieve Peter en Truus,
    Onderweg. Een mooie reis en een bijzondere tijd daar. Ik volg het op de voet. Liefs Joos