Home sweet home.

28 april 2015 - Belgrave, Australië

DSC06318- Woning gezin Vermeij anno 2015Vandaag eerst met de oude stoomtrein "puffing Billy" een ritje gemaakt naar Lakeside dep. Nostalgie 1e klas. Foto te zien op de blog.

Terug van deze nostalgische ervaring meteen doorgereden naar het huis aan de Railway Road no. 3, waar Truus gewoond heeft. We hebben een filmpje van de straat en het huis bij de reisblog  toegevoegd.

Het huis was in de loop der jaren veel groter geworden en de voordeur is verplaatst, die zat vroeger aan zijkant van het huis.

Aan de achterkant was er behoorlijk veel aangebouwd.

Er was wederom niemand thuis en op de deur stond "no door knockers"

Blijkbaar zijn we niet de enige die het huis bezichtigen. Misschien getuigen van ???

Vanavond ergens een restaurantje opzoeken en dan morgen door naar Halls Gap zo'n 300 km verderop.

1. Ine en Johan:
    28 april 2015
    Jammer dat jullie niet binnen konden kijken, maar het feit dat je er bent geweest, geeft al wel veel voldoening denk ik.
    Veel plezier met het vervolg van de reis!
  2. Aty:
    28 april 2015
    Wat een nostalgie allemaal.....
  3. Joke en kees:
    28 april 2015
    Nu zijn jullie nog maar anderhalve week weg en hebben jullie alle Australische jeugdjaren van Truus al herbeleefd. Wel jammer dat je niet binnen kon in de woning. Maar ja, als er zoveel aan verbouwd is, is de herinnering waarschijnlijk beter, omdat het dan toch jullie huis niet meer is. Fijne voortzetting van jullie reis en geniet.
  4. Marian:
    28 april 2015
    "knock on wood" was dit keer dus geen geluk...
    't filmpje van huis en straat kan ik niet vinden;
    waar/hoe op het blog aan te klikken ?
  5. Marij reijnders:
    28 april 2015
    Leuk! Was al dat groen er toen ook al Truus? Lekker wonen zo. Ga maar door zo, het is leuk om met jullie mee te reizen. Gr. Marij en Jac
  6. Opa en Henriëtte:
    28 april 2015
    Dat moet wel een teleurstelling geweest zijn, speciaal voor Truus. Ik begrijp dat je je huis nog graag eens gezien zou hebben, maar helaas. Ik wens jullie verder héél veel plezier op je trip.

Gaat het links rijden wel goed?

Fijne voortzetting hoor, en veel groeten vanuit Valkenswaard.
  7. Marian:
    wat geweldig die video-opname ;
    de huizen tussen de eucalyptusbomen herinner ik me heel goed. En wat er ook door wordt getriggerd is de herinnering aan die kip zonder kop (letterlijk !) die bij de buren aan de
    overkant nog een rondje of wat doorrende, finished off (toch bijna) door buurvrouw's bijl .Maak kennis met 't platteland...