Palm Cove

17 mei 2015 - Palm Cove, Australië

20150518_Zwembad grenzend aan de achterzijde van ons hotel "Paradise On The Beach Resort"Niet zo'n spannende dag vandaag. Kwestie van op tijd opstaan en 137 km verder uitstappen op het vliegveld in Brisbane. Om 14:00 vertrokken we naar Cairns, waar we om 16:33 landen. Daar werden we opgehaald door een transfer en naar Palm Cove gereden, naar het "Paradise On The Beach Resort", waar we om 17:30 arriveerden. Letterlijk aan het strand. Zie ook de link; http://www.paradiseonthebeach.com  .Je steekt de weg over en dan zit je op het strand. Het barst hier van de terrasjes, winkeltjes en restaurantjes.  Maar goed nieuws, de golfbaan ligt op 10 minuten lopen.

Maandag hebben we een vrije dag en gaan we de omgeving verkennen. Het is hier 27 graden, droog maar zwaar bewolkt.

Dinsdag is er een activiteit op zee gepland, waarover later meer. Wellicht dat we dan Australië ook van onder de waterspiegel kunnen bekijken.

Zolang we maar niet naar " de haaien" gaan.

Wordt vervolgt, hopen we.

1. Marian:
    17 mei 2015
    Garden of Eden aan de beach ; zonder snake(s) dan toch wel?
    Of in deze Queensland-versie eerder een crocodile [ langs die golfbaan ] dan wel frolicking whale in zee ? Anyways, nieuwe indrukken om bij de vele andere op te slaan.
  2. Opa en Henriëtte:
    17 mei 2015
    Ik heb de site zojuist bekeken. Héérlijk relaxen nu, een terrasje, een duik in de zee, lekker zonnen, een boek, de opgedane indrukken verwerken en niemand die je opjaagt..... Fantastisch! Lijkt me zalig na zoveel indrukken en ervaringen! Ik wens jullie een paar gezellige dagen toe!